Super Mario Bros. Wonder duyuruldu – Teknoloji

Super Mario Bros. Wonder duyuruldu – Teknoloji





Oyun dünyasının en bilinenlerinden olan Super Mario, özellikle konsol tarafını değiştirmişti. Oynanış dinamiği ve karakteleriyle değişik bir pencere sunan oyun için yepyeni bir oyun yolda. Super Mario Bros. Wonder olarak duyurulan oyun için 2 dakika 39 saniyelik de bir video yayınlandı.

Henüz oyunun çıkış tarihi ve fiyatı net olarak açıklanmadı. Tanıtım videosunda, oyunun canlı ve büyüleyici dünyasının geliştirildiği görülüyor. Düşman karakterlerin yeteneklerinin arttığı, Mario kardeşlerin ise bu noktada geliştirildiği vurgulanıyor. Yenilenen oyun dünyası, daha detaylı ve 2D bir görünüm sunuyor.

Oyunda birçok öğeyle etkileşim kurmak mümkün olacak. Oyunun ilerledikçe sunulan farklı grafiklerle bitiş noktasına ulaşılması planlanıyor.

Super Mario Bros. Wonder, özel olarak Nintendo Switch için piyasaya sürülecek. Ancak ne zaman çıkacağı ve fiyat etiketinin ne olacağı henüz bilinmiyor.

Ayrıca, önceki oyunlardan tanıdığımız karakterler olan Mario, Luigi ve Toad’ın yanı sıra Princess Peach, Princess Daisy ve Yoshi gibi oynanabilir karakterler de oyunda yer alacak. Bu yeni oyun, Super Mario serisine yeni bir soluk getirerek hayranlarına heyecan dolu bir deneyim sunmayı amaçlıyor.


—-advertisement—

loading…

Haber Kaynağı www.aykiri.com.tr

Haber Kaynağı ulusal24.com

FİFA 23’te Süper Lig’in en iyi 11’i belli oldu – Teknoloji

FİFA 23’te Süper Lig’in en iyi 11’i belli oldu – Teknoloji


Teknoloji


29 Mayıs 2023 – 19:55


Güncelleme: 29 Mayıs 2023 – 19:55


Teknoloji


29 Mayıs 2023 – 19:55


Güncelleme: 29 Mayıs 2023 – 19:55

Haber Kaynağı www.aykiri.com.tr

FİFA 23’te Süper Lig’in en iyi 11’i belli oldu – Teknoloji yazısı ilk önce Ulusal24 Haber Merkezi üzerinde ortaya çıktı.

Haber Kaynağı ulusal24.com

NVIDIA, GDC 2022’de Süper Çözünürlük Teknolojilerinin Entegrasyonunu Basitleştirmek için Bütün Donanım Üreticileriyle Uyumlu Açık Kaynak bir Yazılım Çerçevesi olan Streamline Dahil Çok Sayıda Oyun Gel – Ulusal24.com

NVIDIA, GDC 2022’de Süper Çözünürlük Teknolojilerinin Entegrasyonunu Basitleştirmek için Bütün Donanım Üreticileriyle Uyumlu Açık Kaynak bir Yazılım Çerçevesi olan Streamline Dahil Çok Sayıda Oyun Gel – Ulusal24.com

NVIDIA Omniverse for Game Developers duyurusunun hemen ardından, oyun geliştiricilerinin zamandan tasarruf etmesini, NVIDIA RTX’i daha kolay entegre etmesini ve sanal dünyaların oluşturulmasını kolaylaştıracak NVIDIA Streamline, NVIDIA Kickstart RT, GeForce NOW Cloud Playtest gibi bir dizi yeni araç duyuruldu.

 

 

Streamline – Süper Çözünürlük Teknolojilerinin Entegrasyonunu Basitleştirmek için Bütün Donanım Üreticileriyle Uyumlu Açık Kaynak bir Yazılım Çerçevesi 

 

NVIDIA, Oyun Geliştiriciler Konferansı (GDC) 2022’de, oyun ve uygulamalarda çoklu süper çözünürlüklü teknolojilerin ve diğer grafik efektlerinin entegrasyonunu basitleştirmeyi amaçlayan, bütün donanım üreticileriyle uyumlu, açık kaynak yazılım çerçevesi Streamline’ı duyurdu.  Streamline ile geliştiricilerin sadece bir kez kod yazmaları yeterli olacak ve oyunlarına birden fazla süper çözünürlüklü teknoloji ekleyebilecekler.

 

Streamline, tak ve çalıştır altyapısıyla tam bir entegrasyon sunuyor. Oyun ve render API’si arasında yer alıyor ve SDK’ya (Software Development Kit-Yazılım Geliştirme Kiti) özgü API çağrılarını, kullanımı kolay bir Streamline çerçevesine tanımlıyor. Geliştiriciler, her bir SDK’yı manuel olarak entegre etmek yerine, hedef Streamline eklentileri için hangi kaynakların (hareket vektörleri, derinlik gibi) gerekli olduğunu belirleyip ve ardından eklentilerin grafik işlem hattında nerede çalışmasını istediklerini kararlaştırabilirler.

 

NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) ve Deep Learning Anti-Aliasing (DLAA) desteğiyle bugün kullanıma sunulan Streamline SDK, NVIDIA Image Scaling (NIS) desteğine de yakında kavuşacak. Streamline, DirectX 11 ve DirectX 12’yi destekliyor. Vulkan desteği şu anda beta sürümünde ve geliştiricilerin test etmesine sunuldu.

Çerçeve ayrıca, geliştiricilerin Streamline aracılığıyla oyunlara NVIDIA Gerçek Zamanlı Gürültü Giderici (NRD) ekleyebilmesiyle, süper çözünürlüklü SDK’lar açısından da genişletilebiliyor.

 

NVIDIA, genellikle değişen entegrasyon noktaları ve uyumluluk ile birden fazla SDK’yı desteklemek için geliştiricilerin karşılaştığı yoğunluğun farkında. Streamline, açık kaynaklı, bütün donanım üreticileriyle uyumlu çerçevesiyle bu yükü hafifletiyor. Teknolojinin daha kolay entegrasyonu, daha fazla teknoloji ile daha çok oyun anlamına geliyor. NVIDIA’nın Streamline ile hedefi, yalnızca belirli sayıda donanım üreticisinin teknolojilerinin bir alt kümesiyle birlikte gönderilen belirli oyunlar yerine, her bir donanım üreticisinin sunabileceği en iyi oyunları desteklemektir. Bu, oyuncular ve oyun ekosistemi için önemli bir gelişme anlamına geliyor.

 

NVIDIA Geliştirici ve Performans Teknolojisi Başkan Yardımcısı John Spitzer: “Bugün oyun geliştiricileri, her bir donanım satıcısının farklı API’leriyle yaptıkları işlemler sonrası efektleri desteklemek için ek çalışmalar yapmak durumunda kalıyor. Streamline ile bu iş yükü ortadan kaldırılabilir ve oyunlarda yeni özelliklerin benimsenmesi hızlandırılabilir ve karşılığında kullanıcı deneyimini daha da iyileştirilebilir.”

 

Intel AXG Başkan Yardımcısı ve Oyun Mühendisliği Direktörü Andre Bremer: “Intel, açık ara yüzlerin gücüne kesinlikle inanıyor. Yeni grafik efektleri için açık kaynak, bütün donanım üreticileriyle uyumlu çerçevesi Streamline’ı desteklemekten heyecan duyuyoruz. Bu, oyun geliştiricilerinin entegrasyon çabalarını basitleştirecek ve yeni teknolojinin benimsenmesini hızlandıracaktır.”

 

Kickstart RT – Işın İzleme Eklemek için Başlangıç Kiti

NVIDIA Kickstart RT, oyun motorlarına gerçek zamanlı ışın izleme eklemeyi her zamankinden daha kolay hale getirerek gerçekçi yansımalar, gölgeler, ortam oklüzyonu ve genel aydınlatma üretiyor. 

 

Kickstart RT, geliştiricilerin karmaşık sahnelerin gerçekçi dinamik aydınlatmasını, oyun motorlarına geleneksel yöntemlerden çok daha kısa bir sürede hızlı ve kolay bir şekilde dahil etmelerini sağlayan uygun bir başlangıç noktası sağlıyor. Ayrıca, motorlarını DirectX12 API’sine yükseltmekte zorlanan geliştiriciler için de destekleyicidir.

 

Kickstarter RT artık kullanımda. Kickstart RT hakkında daha fazla bilgi için NVIDIA Geliştirici sitesi incelenebilir. 

 

GeForce NOW Cloud Playtest – Bulut Üzerinde Her Yerden Bağlanılabilen Oynatma Testi 

Oynatma testi, bir oyun tasarımcısının yeni bir oyunu piyasaya sürmeden önce hatalar ve tasarım kusurları için test ettiği süreçtir. Tasarımcılar, oyun geliştirmenin bu hayati bölümünü güvenli ve tehlikesiz bir şekilde gerçekleştirmek için yenilikçi yöntemlere ihtiyaç duyarlar. Tüm bunlar GeForce NOW Developer Platform’daki Cloud Playtest ile mümkün.

 

30’dan fazla veri merkezi ve 80 ülkeden oluşan bir ağ ile GeForce NOW, GeForce PC oyun deneyimini herhangi bir cihaza taşımak için bulutun gücünü kullanıyor. Bu genişletilmiş altyapı, stüdyoların ve yayıncıların oyun geliştirmelerini oynatma testi aşamasından başlayarak sanal olarak gerçekleştirmeleri için bir geliştirici platformu sağlıyor.

 

GeForce NOW Cloud Playtest ile oyuncular ve gözlemciler dünyanın herhangi bir yerinden bağlanabilirler. Oyun geliştiricileri, buluta bir yapı yükleyebilir, oyuncuların ve gözlemcilerin takvimlerinde yönettiği bir oynatma testi planlayabilir. 

 

Bir oynatma testi oturumu sırasında, bir oyuncu, kamerasını ve mikrofonunu aktarırken hedeflenen oyunu oynamak için GFN uygulamasını kullanabilir. Gözlemciler, buluttan oyunu ve web kamerası yayınlarını izleyebilirler.

 

Güncellenmiş RTX SDK’ları ve Oyun Geliştirme Araçları 

NVIDIA, GDC 2022’de ayrıca NVIDIA RTX Global Illumination, RTX Direct Illumination, Reflex ve Real-time Denoisers için SDK güncellemelerini duyurdu.

 

NVIDIA Insight ve NVIDIA Virtual Reality Capture and Reply gibi önemli oyun geliştirme araçlarına da güncellemeler geldi.

 

Kaynak: (BHA) – Beyaz Haber Ajansı

Haber Kaynağı www.sektorel.com.tr

İlgili

Haber Kaynağı www.ulusal24.com